Måling av sylinderforingsdiameter
Kort om produktet
Måleinstrument CLDM for motormannskapet, slik at de kan måle slitasjen på foringen i totaktsmotorer uavhengig og når som helst. Uten å fjerne sylinderhodet, gjennom spyleportene.
CLDM er basert på høypresisjons eddy current sensorer. Tusenvis av disse sensorene har bevist sin pålitelighet i mange år i det velkjente HORN-lagerovervåkingssystemet. CLDM har en boringsspesifikk kalibrering og er spesielt designet for å være "enkel å bruke" for mannskapet. De registrerte dataene analyseres automatisk, og en rapport genereres av en medfølgende programvare.
Fordeler
▪ Kostnadsbesparende
▪ Foringsslitasje kan måles i enhver havn
▪ Måling kan utføres av mannskapet
▪ Enkel å betjene uten feilhåndtering
▪ Kalibreringskontroller av operatøren når som helst
▪ Svært robust (ingen optikk, ingen bevegelige deler, IP65)
Datablad og filer
Fabrikant
Kort om produktet
Måleinstrument CLDM for motormannskapet, slik at de kan måle slitasjen på foringen i totaktsmotorer uavhengig og når som helst. Uten å fjerne sylinderhodet, gjennom spyleportene.
CLDM er basert på høypresisjons eddy current sensorer. Tusenvis av disse sensorene har bevist sin pålitelighet i mange år i det velkjente HORN-lagerovervåkingssystemet. CLDM har en boringsspesifikk kalibrering og er spesielt designet for å være "enkel å bruke" for mannskapet. De registrerte dataene analyseres automatisk, og en rapport genereres av en medfølgende programvare.
Fordeler
▪ Kostnadsbesparende
▪ Foringsslitasje kan måles i enhver havn
▪ Måling kan utføres av mannskapet
▪ Enkel å betjene uten feilhåndtering
▪ Kalibreringskontroller av operatøren når som helst
▪ Svært robust (ingen optikk, ingen bevegelige deler, IP65)